TROFEELE PLATFORMEI CEFTAC

A doua ediţie a decernării Trofeelor Platformei CEFTAC

Trofeul CEFTAC

Palatul Parlamentului,

18 mai 2006, ora 16:00.


LISTA TROFEELOR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A doua ediţie a Galei Platfomei CEFTAC de decernare a Diplomelor de Excelenţă şi a Trofeelor în domeniul Concurenţei şi Competitivităţii a avut loc la Palatul Parlamentului, Salonul Brâncovenesc (18 mai 2006, ora 16:00).

 

Evenimentul reprezină un impuls venit din partea societăţii civile în favoarea  propagării culturii concurenţei şi a răsplătirii eforturilor depuse de companiile şi organizaţiile româneşti şi multinaţionale pentru a creşte gradul de transparenţă şi competitivitate al mediului de afaceri din România.

 

Prezentăm mai jos lista companiilor şi organizaţiilor cărora li s-au decernat Trofeele Platformei CEFTAC:

 

cea mai transparentă conduită a unei companii în domeniul concurenţei:

 

SIVECO

cel mai performant management în favoarea unei mărci de succes:

 

ZENTIVA

 

cea mai credibilă campanie PR/Media în favoarea creşterii competitivităţii pentru un produs/ofertă de servicii:

 

   Campania: "BORSEC"

Grey Worldwide Romania

 

   Campaniile: "BT ASIGURĂRI" şi  "BANCA TRANSILVANIA"

Vitrina Advertising

cea mai eficientă companie media pentru susţinerea concurenţei loiale europene:

 

   Radio România Actualităţi (Denise THEODORU pentru  "Dialoguri Europene")

     Hotnews.ro (Secţiunea de afaceri)

cea mai bună companie de avocatură/consultanţă în domeniul concurenţei şi competitivităţii:

 

SCPA Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen

 

cea mai flexibilă companie/instituţie bancară care sprijină dezvoltarea competitivităţii firmelor româneşti:

 

   BANCA COMERCIALĂ ROMÂNĂ

     BANCA TRANSILVANIA

 

Celorlalţi nominalizaţi le-au fost decernate, de asemenea, Diplome de Excelenţă în domeniul Concurenţei şi Competitivităţii, după cum urmează:

 

   pentru cea mai transparentă conduită a unei companii în domeniul concurenţei: General Electric România; OMV România Mineraloel; ORANGE România; RECKITT-BENCKISER România; WIENER STADTISCHE - UNITA Asigurări

   pentru cel mai performant management în favoarea unei mărci de succes: EURISKO URBAN CONCEPT - compania EURISKO Real Estate Consulting; Herbology - SENSIBLU, Elmiprod Farm; The Legend of Transylvania - Vinurile RECAŞ; Sergio şi Braiconf  - BRAICONF; Mary’s Style şi Marion - PASMATEX; Piscinele şi saunele Kasta  - Kasta Metal România

   pentru cea mai credibilă campanie PR/Media în favoarea creşterii competitivităţii pentru un produs/ofertă de servicii: GRAFFITI BBDO (pentru campaniile  "Banca Românească" şi  "URBB, Tuborg Royal"); McCann Erickson (pentru capmaniile "Kandia" şi "Bunica"); VODAFONE (pentru campania "3G"); LEO BURNETT & TARGET ROMÂNIA (pentru campaniile "Altex" şi "Prigat"); NEXT (pentru campania "Fulga-Albalact").

 

   pentru cea mai eficientă companie media pentru susţinerea concurenţei loiale europene: Emisiunea EUROMONITOR - N24; GARDIANUL; Revista BIZ; Revista EUROLIDER; Rubrica de concurenţă - “Săptămâna Financiară

   pentru cea mai bună companie de avocatură/consultanţă în domeniul concurenţei şi competitivităţii: CAMERON McKenna (Biroul Cristina Brinzan); Grupul de companii RIFF; Roland Berger Strategy Consultants; SCPA HAHUI şi Asociaţii; SCPA TUCA, ZBARCEA & Asociaţii

   pentru cea mai flexibilă companie/instituţie bancară care sprijină dezvoltarea competitivităţii firmelor româneşti: BANCA ROMÂNEASCA; BRD - SOCIETE GENERALE; GRUPUL FINANCIAR PORSHE; ROMEXTERRA BANK; UNICREDIT GROUP

 

 


Prima ediţie a decernării Trofeelor Platformei CEFTAC

Trofeul CEFTAC

Palatul Cotroceni,

7 martie 2005, ora 17:00.


Prima ediţie a Galei Platfomei CEFTAC de decernare a Diplomelor de Excelenţă şi a Trofeelor în domeniul Concurenţei şi Competitivităţii a avut loc la finalul Seminarului European în Salonul CERCHEZ din Palatul Prezidenţial Cotroceni (7 martie 2005, ora 17:00).

 

Evenimentul reprezină un impuls venit din partea societăţii civile în favoarea  propagării culturii concurenţei şi a răsplătirii eforturilor depuse de companiile şi organizaţiile româneşti şi multinaţionale pentru a creşte gradul de transparenţă şi competitivitate al mediului de afaceri din România. Nominalizaţii au fost propuşi iniţial de membrii Platformei (organizaţii şi persoane fizice) şi un juriu numit de Platforma CEFTAC, împreună cu Partenerii Oficiali şi Invitaţii Speciali, au decis decernarea Trofeelor şi a Diplomelor de Excelenţă pentru cele şase categorii.

 

Prezentăm mai jos lista companiilor şi organizaţiilor cărora li s-au decernat Trofeele Platformei CEFTAC:

 

cea mai transparentă conduită a unei companii în domeniul concurenţei:

 

MOBIFON SA

cel mai performant management în favoarea unei mărci de succes:

 

BUCOVINA APE MINERALE

cea mai credibilă campanie PR/Media în favoarea creşterii competitivităţii pentru un produs/ofertă de servicii:

 

Campania: "Dacia Logan".  Client Automobile Dacia

GRAFFITI BBDO

cea mai eficientă companie media pentru susţinerea concurenţei loiale europene:

 

Departamentul de Integrare Europeană - TELEVIZIUNEA ROMÂNĂ

cea mai bună companie de avocatură/consultanţă în domeniul concurenţei şi competitivităţii:

 

SCPA MICULITI, MIHAI  & ASOCIAŢII

cea mai flexibilă companie/instituţie bancară care sprijină dezvoltarea competitivităţii firmelor româneşti:

 

CHF International Romania

 

Celorlalţi nominalizaţi le-au fost decernate, de asemenea, Diplome de Excelenţă în domeniul Concurenţei şi Competitivităţii, după cum urmează:

   pentru cea mai transparentă conduită a unei companii în domeniul concurenţei: ALTRIA GROUP (Philip Morris & Kraft); CARGILL EUROPE; MICHELIN; SAGEM; VOLVO

   pentru cel mai performant management în favoarea unei mărci de succes: ROMSTAL IMEX; SEC DE MURFATLAR - EURO GROUP; SICOMED; ZETEA SRL

   cea mai credibilă campanie PR/Media în favoarea creşterii competitivităţii pentru un produs/ofertă de servicii: McCANN ERICKSON (pentru campaniile "Fanta Shockata" şi  "Maggi"); LEO BURNETT (pentru campania "Televizorul Teletech"); TEMPO ADVERTISING (pentru campania "Pernuţele VIVA")

   pentru cea mai eficientă companie media pentru susţinerea concurenţei loiale europene: Departamentul Economic - COTIDIANUL; Departamentul Economic - EVENIMENTUL ZILEI; Departamentul de Ştiri - RADIO MIX; ZIARUL FINANCIAR

   pentru cea mai bună companie de avocatură/consultanţă în domeniul concurenţei şi competitivităţii: SCA NESTOR NESTOR DICULESCU KINGSTON PETERSEN; SCPA CĂLIN ANDREI ZAMFIRESCU & PARTENERII; SCPA DAVID & BAIAS; SCA MUŞAT & ASOCIAŢII; SCPA POPOVICI & ASOCIAŢII

   pentru cea mai flexibilă companie/instituţie bancară care sprijină dezvoltarea competitivităţii firmelor româneşti: ABNAMRO BANK; ALPHA BANK; CITIBANK; EUROMBANK; RAIFFEISEN BANK

Fotografie de grup - Ceremonia de Gală, Palatul Cotroceni - 7 martie 2005


acasă | harta site | link-uri | contacte                                                                                                                  
Copyright © 2005 EUROLINK - House of Europe. All rights reserved